Proč automatizovat

Efektivní řešení Vám na míru

Efektivní řešení Vám na míru

Skladování, vychystávání a balení? Vždy zohledníme charakter provozu, sortiment a požadovaný výkon se zaměřením na produktivitu a omezení chybovosti.

Bezchybovost

Bezchybovost

Kontrola na každém kroku a spolehlivý objednávkový systém Vám zaručí bezchybné doručení Vašich zásilek.

Minimalizace obsluhy

Minimalizace obsluhy

Již žádné chaotické převážení a vyskladňování, již žádná těžká břemena. Vše má svůj systém a je centrálně řízeno. Vaši zaměstnanci se stávají nepostradatelnými koordinátory a udržovateli celého systému. Zapojením robotických prvků navíc zvýšíte přesnost výkonu.

Snadná manipulace a logistika ve skladu

Snadná manipulace a logistika ve skladu

S námi optimálně obsloužíte prostory skladu v automatickém režimu. Vyřešíme bezobslužnou manipulaci a skladování přepravek, kartonů a jiných transportních jednotek.

vvýkonná sortovací/třídicí linka v logistickém centru

Skladový dopravníkový systém logistického centra

Dopravníkový systém pro balicí pracoviště a expedici

Komplexní dopravníkový systém do nového distribučního skladu

Distribuční centra a sklady, E-commerce

Spirálové dopravníky

Spirálové dopravníky

Spirálové gravitační dopravníky se využívají pro dopravu mezi patry a zároveň slouží jako spolehlivé zásobníky přepravovaného zboží.

Třídicí moduly

Třídicí moduly

Linka s třídicími moduly (sortery) je určena pro dopravu max. 3 000 ks zásilek/hod. Velikost zásilek od 200 do 800 mm.

 

Expediční „nádraží“

Expediční „nádraží“

Hotové zásilky jsou na expedici dopravovány poháněnými válečkovými dopravníky. Zásilky se třídí na jednotlivé kolmé expediční větve dle čárových kódů, umístěných na horní straně zásilky.

 

Hlavní části dopravníkových tras

Kontrolní váha

Kontrolní váha

Pomocí integrované váhy je kontrolováno správné vychystání objednávky. Poté KLT bedna pokračuje po dopravní trase s logickým rozřazovacím systémem na balicí pracoviště.

Identifikace zásilek

Identifikace zásilek

Pomocí plexiskla jsou zajištěny stabilní světelné podmínky pro zvýšení spolehlivosti čtečky čárových kódů. Zboží je přesně nasměrováno na balicí pracoviště a expedici.

Stohovač / destohovač přepravek

Stohovač / destohovač přepravek

Součástí dopravníkové trati může být také stohovač/destohovač se zásobníkem přepravek, který podle vytíženosti linky automaticky reguluje počet KLT boxů v oběhu.

Balicí pracoviště

Balicí pracoviště

Pracovník zabalí zboží do jedné zásilky a expeduje ji spodním kluzným pásem. Prázdné KLT přepravky vrátí vrchní tratí zpět na páteřní trať.

Sklopné úseky

Sklopné úseky

Zvedací úseky můžou být manuální či elektrické a jsou běžnou součástí našich dopravníkových linek. Slouží jako průchod nebo jako úniková cesta v případě požárního poplachu.

 

Rozřazovací modul

Rozřazovací modul

Rozřazovací moduly slouží k zajištění odbočení/sloučení kusových zásilek na vedlejší dopravní trasu nebo z této trasy. Navržená konstrukce zajišťuje vysoký rozřazovací výkon při zachování orientace předmětu vzhledem ke směru dopravy.

Důvěřují nám

Magna International
Faurecia
Continental
Choceňská mlékárna
Tescoma
Alza
Siemens
Miele
Madeta
DHL
Česká pošta
Mondi
Maxion Wheels
Albatros Media
Rim
ATComputers
P&G
Drylock Technologies
Pretolog
Škoda Auto
Mars Wrigley
Valeo
CETRIS
HOPI
GIMAX Tyres
Farmarket
Toyota Boshoku
SCHEDL
Segezha group
Rodenstock

Slovy klienta

„Technická erudovanost, a především praktická zkušenost konstruktérů a strojařů z TMT nám pomohla zvládnout projekt „na den včas“ a přesto s vysokou spolehlivostí, která je prokázána provozem již ve čtyřech sezónách“, podotýká Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media, a dodává: „Jsme rádi, že jsme mohli spojit tradiční značku Albatros s dovedností odborníků z TMT“
Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media
Technický manažer Choceňské mlékárny Josef Brokeš: „I když se nabízela levnější řešení, stejně jako u svých výrobků jsme se zajímali zejména o tu nejvyšší kvalitu.“ Volba integrátora padla nakonec na společnost TMT, která se věnuje zejména dopravníkovým systémům a zároveň má i zkušenosti s průmyslovými roboty. Josef Brokeš dále vysvětluje „Naším požadavkem bylo přerušit výrobu maximálně na dva dny na každé lince, což se povedlo. Celá integrace zabrala méně než měsíc, a zatímco v jejím průběhu už někde fungovaly roboty, na jiných částech linky ještě stále pracovali lidé."
Josef Brokeš, technický manažer Choceňské mlékárny
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.